Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

V Itálii jsem byla letos poprvé (vrátila jsem se minulý týden) a celkově mě 4 dny lyžování a 4 noci v 3* hotelu s dopravou, skipasem a půjčením lyží vyšly na 23 tisíc. Kdybych byla skromná, vešla bych se do 20, ale já na dovolené nešetřím.... Když pominu skvělé ceny kávy (o výborném pressu za 50,- Kč si u nás můžeme nechat zdát), tak i to jídlo oproti Špindlu nebylo dražší, ale i kdyby bylo, tak to lyžování v Alpách i přes bídné podmínky letos se prostě nedá srovnat.

2 0
možnosti
Foto

J43o91s11e76f 70B28á75r29t98a

27. 2. 2024 17:01

A to Bombardino

1 0
možnosti
PK

Předesílám, že nejsem lyžař, takže je tím můj názor hodně ovlivněn. Ale lyžovat na místech, která musí být trvale uměle zasněžována, protože normální sníh je tam pár dní v roce, považuji za velkou prasárnu a prohřešek proti životnímu prostředí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 6
  • Celková karma 18,32
  • Průměrná čtenost 352x
Sportovec, který si prodělal pár zranění a aktuálně si zamiloval horolezení a wakeboarding. Workoholik a posluchač politiky.

Seznam rubrik